Δημιουργώ με τον μικροελεγκτή Arduino και το Scratch (S4A)!
Στη σελίδα αυτή μπορείτε να δείτε παραδείγματα και διδακτικές προσεγγίσεις για την αξιοποίηση του Arduino στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Ο προγραμματισμός του Arduino γίνεται με το λογισμικό S4A (Scratch for Arduino)!
- LED που αναβοσβήνει
- Παιχνίδι ερωτήσεων
- Φωτεινός σηματοδότης
- Έλεγχος LED με κουμπί
- Ηλεκτρονική σβούρα
- Αυτόματο φωτάκι νυκτός (Φύλλο Εργασίας)
Συνδεσμολογία και Πρόγραμμα - Ανιχνευτής τροφίμων (Φύλλο Εργασίας)
- Δημιουργία Scratch θερμόμετρου με το Arduino και τον αισθητήρα LM35 (Προσοχή: Αν συνδέσετε ανάποδα τη γείωση και την τάση 5V στους ακροδέκτες του αισθητήρα LM35 θα υπερθερμανθεί και μπορεί να καταστραφεί ο αισθητήρας και το Arduino)
Για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για τον LM35 κάντε κλικ εδώ! - Απεικόνιση των δεδομένων των αισθητήρων σε πραγματικό χρόνο με γραφικό τρόπο
- STEM by ART: Teaching STEM by ART
Η σελίδα θα ανανεώνεται συνεχώς με νέα παραδείγματα!!!