Δημιουργώ με τον μικροελεγκτή Arduino και το Scratch (S4A)!

Στη σελίδα αυτή μπορείτε να δείτε παραδείγματα και διδακτικές προσεγγίσεις για την αξιοποίηση του Arduino στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Ο προγραμματισμός του Arduino γίνεται με το λογισμικό S4A (Scratch for Arduino)!

  1. LED που αναβοσβήνει
  2. Παιχνίδι ερωτήσεων
  3. Φωτεινός σηματοδότης
  4. Έλεγχος LED με κουμπί
  5. Ηλεκτρονική σβούρα
  6. Αυτόματο φωτάκι νυκτός (Φύλλο Εργασίας)
        Συνδεσμολογία και Πρόγραμμα
  7. Ανιχνευτής τροφίμων (Φύλλο Εργασίας)
  8. Δημιουργία Scratch θερμόμετρου με το Arduino και τον αισθητήρα LM35 (Προσοχή: Αν συνδέσετε ανάποδα τη γείωση και την τάση 5V στους ακροδέκτες του αισθητήρα LM35 θα υπερθερμανθεί και μπορεί να καταστραφεί ο αισθητήρας και το Arduino)
    Για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για τον LM35 κάντε κλικ εδώ! 
  9. Απεικόνιση των δεδομένων των αισθητήρων σε πραγματικό χρόνο με γραφικό τρόπο
  10. STEM by ART: Teaching STEM by ART

 

Η σελίδα θα ανανεώνεται συνεχώς με νέα παραδείγματα!!!

 

arduino-icon-17